Mine 11 år som grafiker har fyldt min værktøjskasse.

Forståelsen for dit brand og dit koncept, samt kemien mellem os er alpha omega. Min viden indenfor branding, koncept udvikling og forståelse for marketing, er stor. Jeg har arbejdet med alt fra store corporated virksomheder, små selvstændige erhvervsdrivende og været ansat i interne marketing afdelinger.

Du har sikkert hørt, at branding er mere end blot et logo. Det er din farvepalette, din måde at skrive på, dine billeder og endnu vigtigere, din konsistens. Det er, hvordan folk efterlades, når de interagerer med dit brand, uanset om de besøger din hjemmeside eller Instagram, spiser i din restaurant eller handler i din (online) butik. Det er din personlighed, din stemning, dit udtryk.

Genkendelighed & tryghed for dig og dine kunder.

Logo & visuel identitet

Lad os lære hinanden at kende. Vi dykker dybt ned i dit brand gennem en 1:1 session og afdækker dine behov, og hvordan du virkelig kan skille dig ud gennem en visuel identitet. Herefter leverer jeg en PDF, der dækker alt, hvad vi har snakket om, plus den foreslåede visuelle retning på et moodboard.

Næste? Det visuelle. Jeg kommer efterefter med 2-3 udkast til logo og visuel identitet. Her kan vi så tale om hvad du kan lide og hvad du ikke er så vild med. Jeg tager så vores snak med mig i næste del af design processen.

Jeg leverer igen 1-2 udkast, som gerne skulle være så tæt på et resultat du er glad for og som dine kunder vil elske. Du får klarhed i, hvem du er, og hvad du står for som en virksomhed, dit servicetilbud / produkter.

logo identitet
Katalog design

Grafisk Design - En fast del af teamet

Jeg arbejder meget gerne sammen med virksomheder som allerede har en strategi. Jeg er en hurtig grafiker og har intet i mod at lave daglig eller ugentlig produktion a fx tilbudsbanner på hjemmesider.

Jeg arbejder med kunder i forskellige brancher. Båden nogen jeg designer Visuel Identiet for og slutter samarbejdet derefter, men også kunder som som løbende har brug for en grafiker. 

Emballage & Branding

At designe produktemballage er som at prøve at holde din bedstemors bregne i live; det virker temmelig ligetil i teorien, men i virkeligheden er det rimelig komplekst og har så mange variabler, der bør tages højde for.

Branding og emballage går hånd i hånd, så det er bedst at behandle dem som det samme projekt. Variabler i emballagedesign inkluderer din produktform, udskrivningsmetoder, om du har en skabelon, hvor mange produktvariabler du har, hvor stor produktlinjen er, har emballagen samme form osv. Og så der er alle de andre dele som følger med, såsom forsendelseskasser eller tasker, takkekort, mærket silkepapir, ordre- og fakturadesign og rabatkuponer.

Esha Khamo - Emballage design, Savon Beldi